جستجو
رویداد ایران > خبرها > اقدامات ارتش برای امدادرسانی به مردم استان‌های سیل‌زده ادامه دارد

اقدامات ارتش برای امدادرسانی به مردم استان‌های سیل‌زده ادامه دارد

اقدامات ارتش برای امدادرسانی به مردم استان‌های سیل‌زده ادامه دارد
امدادرسانی یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان همچنان برابر اعلام نیاز ستادهای بحران در این استان ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، یگان‌های نیروی زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در این استان ها، به اشکال مختلف اقدامات مردم یاری به سیل زدگان را اجر کرده و همچنان این کمک ها متناسب با نوع نیاز مردم و بر اساس اعلام نیاز ستادهای بحران استان‌ها ادامه دارد.

توزیع هزاران پرس غذای گرم، آب معدنی، اقلام دارویی، پتو، موکت، لوازم گرمایشی و چادر بین مردم این مناطق و همچنین ۵ مرحله ارسال اقلام مورد نیاز مردم از سوی هلال اهمر با هواپیماهای C۱۳۰ و ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش از اقدامات امدادرسانی ارتش در مناطق سیل زده است.

 همچنین تشکیل خانه‌های بهداشت و درمان، اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناسی، اسکان بخشی از مردم سیل‌زده در پایگاه‌ها، اعزام بالگرد و تجهیزات خودرویی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و تخلیه آب از معابر و منازل بخش های دیگریی از اقدامات ارتش برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تا امروز بوده است.

اقدامات ارتش جهت امدادرسانی در بخش‌های مختلف به مردم مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد و بزودی  اقلام امدادی ارتش و سازمان های امدادی نیز ارسال خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب