جستجو
رویداد ایران > خبرها > شهید سلیمانی همیشه حلال مشکلات جامعه بود

شهید سلیمانی همیشه حلال مشکلات جامعه بود

شهید سلیمانی همیشه حلال مشکلات جامعه بود
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در تمام صحنه‌های حساس انقلاب بویژه در مسائل امنیتی، نظامی، اجتماعی و خدماتی حلال مشکلات جامعه بود.

به گزارش ایرنا، سردار محمد انگالی روز سه شنبه در مراسم دومین سالگر شهادت حاج قاسم سلیمانی در دشتی افزود: سردار سلیمانی با شهادت خود باعث خواری و فرار آمریکا از منطقه شد و درس بزرگ شجاعت، مقاومت، فداکاری، ولایت مداری و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به همه مسئولان و اقشار جامعه داد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی تنها یک شخص معنی نمی‌شود این شهید بزرگوار هدایت‌گر جامعه  و یک مکتب برای اسلام و انقلاب بود.

انگالی ادامه داد: امروز باید  مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه و حوزه تدریس شود تا نسل‌های جوان انقلاب بیشتر با ابعاد زندگی و ایثارگری وخدماتی آن شهید آشنا شوند.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای نظام قدرت و اقتدار ایجاد کرد و باعث شد ابهت و همینه آمریکا در سطح منطقه و جهان شکسته شود.

انگالی تاکید کرد: اسلام  برای اینکه همواره در سطح جامعه جاری باشد نیاز به امتی دارد که در مسیر اسلام استقامت و ایستادگی و ایثار کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: امروز دشمن با تهدیدها و  توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارد اما ما باید در خط مبارزه استکبار محکم بایستیم و از میدان خارج نشویم.

سردار انگالی به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار ایران در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: امروز بواسطه اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه هیچ تصمیمی بدون نظر ایران امکان پذیر نیست و تمامی نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شده است.

وی بیان کرد: آمریکا از فردای پیروزی انقلاب با انواع توطئه‌ها و دشمنی خود سعی در شکست انقلاب داشت اما  با گذشت زمان و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و  حضور پر شور و حماسی مردم در صحنه آمریکا همواره شکست خورده است.

انگالی به معامله قرن آمریکا و ساختن داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا باساختن داعش تلاش کرد مناسبات در منطقه را به نفع خود شکل دهد اما با حضور سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت در همه میادین عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان شکست خورد.

وی تاکید کرد: امروز انصارالله یمن و حزب الله لبنان تمامی نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیست را نقش بر آب کرده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: آمریکا در تمامی تقابل‌ها با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شکست خورد و آخرین این شکست ها فرار ذلیلانه از افغانستان به وسیله طالبان بوده است.

وی تصریح  کرد: آمریکا برای ماندن ۱۰۰ ساله در افغانستان و سرنگونی بشار اسد در سوریه و قطع ارتباط ایران با حزب الله و محور مقاومت در منطقه و تجزیه عراق آمده بود که درسه کشور شکست خورد.

انگالی به ویژگی های بارز سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود:  اطاعت محض  از ولایت و رهبری حضور در تمامی صحنه های خدمت رسانی صادقانه و بی منت و بدون سر و صدای تبلیغاتی  و رسانه ای از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم است.


منبع: irna-84601940

برچسب ها
نسخه اصل مطلب