جستجو
رویداد ایران > خبرها > روتوش چهره در فتوشاپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

روتوش چهره در فتوشاپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

روتوش چهره در فتوشاپ چگونه است؟+ آموزش تصویری
بسیاری از افراد هنگام عکاسی با مشکل چروکی پوست یا وجود جوش در صورت مواجه می‌شوند و دغدغه بسیاری از کاربران فضای مجازی یافتن راهی برای رهایی از این مشکل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌های نرم‌افزار فتوشاپ دارا بودن امکاناتی برای روتوش و اصلاح چهره است به گونه‌ای که می‌توان در این نرم‌افزار پوست را کاملاً جوان کرد. در این آموزش قصد داریم با استفاده از ابزارهای گوناگون و فیلترهای مختلف چین و چروک‌های صورت را پاک کرده و چهره داخل عکس را کاملاً جوان کنیم.

مرحله اول: در ابتدا با باز کردن عکس داخل نرم افزار فتوشاپ کار خود را آغاز می‌کنیم و با استفاده از ابزار "Spot Healing Brush Tool" چروک‌های اصلی چهره را مانند عکس زیر پاک می‌کنیم.

مرحله سوم: با ورود به این بخش پنجره‌ای جدید باز می‌شود؛ در این پنجره مقادیر را همانند عکس زیر وارد کرده و تنظیمات را تأیید کنید.

مرحله پنجم: در این مرحله با کمک ابزار "Burn Tool" کمی ریش‌ها را تیره می‌کنیم.

مرحله هفتم: تا اینجا چهره تغییرات بسیاری کرده است، اما با رفتن به بخش "Filter"، انتخاب گزینه "Camera Raw Filter" و وارد کردن مقادیر دلخواه، می‌توان عکس را بهبود بخشید.

مرحله هشتم: در این مرحله در صورت نیاز می‌توان با کمک ابزار "Blur Tool" چروک‌های ریزتری را از بین برد و چهره را کاملاً پاکسازی کرد.

با پشت سر گذاشتن این مراحل عکس شما مانند تصویر ریز روتوش می‌شود.

روتوش چهره در فتوشاپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

برچسب ها
نسخه اصل مطلب