جستجو
رویداد ایران > خبرها > محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در اولویت‌ سپاه قرار دارد

محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در اولویت‌ سپاه قرار دارد

محرومیت‌زدایی در مناطق محروم در اولویت‌ سپاه قرار دارد
معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: ماموریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار ضیاء‌الدین حزنی روز سه‌شنبه گفت: ماموریت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: در کنار محرومیت‌های اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دفاع و برقراری امنیت است، مردم‌یاری، ارائه خدمات بی‌منت و زدودن چهره فقر و محرومیت نیز به جد توسط این نهاد مردمی در حال انجام است.

حزنی، نمونه خدمات محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منتی به مردم را اهدا ۶۳۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان ایلام ذکر و تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی که برای مددجویان در ایلام ساخته شده ‌و امروز مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد با مشارکت سپاه و کمیته امداد انجام شده است.

وی، به دیگر اقدامات در حال انجام قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در استان ایلام گریزی زد و گفت: تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان نیز از دیگر اقداماتی است که سپاه به جهت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و ایجاد نشاط در جامعه در دستور کار دارد و با این اهدا جهیزیه تاکنون بسیاری از جوانان را به سامان زندگی رسانده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، حمایت از تولیدات داخلی را در تمام برنامه‌های سپاه یادآور شد و افزود: تمام اقلام و نیازمندهای ساخت و تامین مایحتاج و تامین جهاز از تولیدات داخلی کشور بوده که علاوه بر افزایش تولید و ایجاد اشتغال حمایت از تولید داخل  و رشد و شکوفایی اقتصاد نیز در این خرید و تامین نیازها رعایت شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب