جستجو
رویداد ایران > استان ها > قم > ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید

ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید

ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید
استاندار قم بر ضرورت احصاء راهبردهای عملیاتی در زمینه رونق تولید تاکید کرد و گفت: مدیران باید در تحقق برنامه هایشان خود ارزیابی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی  با اشاره به اهمیت ستاد در راستای رونق تولید و اشتغال گفت: نامگذاری سال جاری با این نام از سوی مقام معظم‌رهبری نیز یک چشم انداز و چراغ راه است.
استاندار قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف سال جاری خصوصا سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام راحل  افزود: مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد، افزایش ارزش پول ملی، تولید و اشتغال تاکید ویژه داشتند.
وی با بیان اینکه مسائل مرتبط با تولید و اشتغال دارای اولویت ویژه برای استان قم است ادامه داد: کارگروه رونق تولید باید بتواند گره مشکلات تولیدکنندگان را باز کند.
سرمست با بیان اینکه کار کارشناسی و بازدیدهای میدانی باید در دستور کار مسئولان اقتصادی استان قم در سال جاری باشد خاطرنشان کرد: در شرایط حساسی قرار داریم و باید سعی کنیم با راهکارهای کاربردی و عملیاتی در راستای حل مشکلات تولید گام برداریم.
وی با تاکید بر خودارزیابی مدیران استانی در حیطه کاری شان تصریح کرد: ضمن آمادگی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی، مدیران باید پاسخگوی انتقادات منصفانه باشند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب