جستجو
رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| کلنگ زنی احداث مدرسه در کنارک

سیستان و بلوچستان| کلنگ زنی احداث مدرسه در کنارک

با حضور خیرین موسسه یاران برکت مهر و جمعی از مسؤولان و دانش‌آموزن، کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه روستای احمدآباد بر زمین زده شد.
رئیس آموزش و پرورش کنارک در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز درروستای احمدآباد کهیر ضمن تقدیر از موسسه یاران برکت مهر گفت: این موسسه در طول یک سال گذشته خدمات وهمراهی خوبی با آموزش و پرورش داشته است.
نادر محمدی در این خصوص افزود: پیش از این یک باب مدرسه 2 کلاسه دیگر در روستای خلیج آباد با اقدام خیری این موسسه در مبحث محرومیت زدایی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت می باشد.
وی  افزود: امید داریم توفیق اقدام مشابه  توسط دیگر نهادها و ادارات که ظرفیتهایی در این خصوص دارند  در کنارک داشته باشیم.
نادرمحمدی اظهار داشت: تمام هزینه ساخت این مدرسه 3 کلاسه توسط موسسه یاران برکت مهر پرداخت  وتا اوایل مهر97 به بهره برداری خواهد رسید.
 مدیر آموزش و پرورش کنارک گفت: با آماده شدن این مدرسه 96 دانش آموز، روستای احمدآباد در 6 پایه تحصیلی از فضای آموزشی مناسب و ایمن بهره مند خواهند شد.
محمدی گفت: این مدرسه علاوه بر 3کلاس درس، یک اتاق امور دفترى و سرویس بهداشتى با زیربنای 210متر مربع در زمینى به مساحت 700 متر مربع احداث خواهدشد.
وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز از سرمایه‌های معنوی جامعه هستند واقدامات خوب خیر باعث ایجاد امید در مناطق روستایی شده است که این امید را می توان در چهره ی دانش آموزان و مردم این روستا دید.
همچنین با حضور خیرین این موسسه از دبستان روستای خلیج آباد که توسط همین موسسه درحال ساخت می باشد بازدید به عمل آمد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب