جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سازمان‌های تابعه شهرداری باید برای خود منابع درآمد پایدار تعریف کنند

سازمان‌های تابعه شهرداری باید برای خود منابع درآمد پایدار تعریف کنند

سازمان‌های تابعه شهرداری باید برای خود منابع درآمد پایدار تعریف کنند
شهردار شهرکرد گفت: روسای سازمان‌ها و مناطق شهرداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در جلسه با معاونین و مدیران شهرداری با بیان اینکه یکی از بحث‌های اساسی در مدیریت شهری در تمامی کشورها، به‌خصوص کشورهای درحال توسعه، تأمین منابع درآمدی شهرداری‌ها است، اظهارداشت: منابع مالی پایدار و مستمر از یک سو و خودکفایی شهرداری‌ها از سوی دیگر، تلاش و توجه مدیران و برنامه‌ریزان شهری را در جهت شناسایی و ارائه منابع درآمدی جدید و پایدار برمی‌انگیزاند.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری برای خود باید منابع درآمدی تعریف کنند، افزود: روسای سازمان‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ایجاد درآمدهای پایدار در مناطق و سازمان‌ها، مدیران و روسای سازمان‌ها را موظف به ایجاد منابع درآمدی پایدار کرد و گفت: نتیجه حصول درآمد پایدار، رضایت شهروندان و سرعت بخشیدن به توسعه و عمران شهری خواهد بود.

جاپلقی مشارکت شهروندان در کنار همکاری و تلاش مدیران شهرداری را لازمه توسعه هدفمند دانست و خاطرنشان کرد: تلفیق این دو موضوع و تعامل دوسویه منجر به توسعه و آبادانی شهر می‌شود.



وی با بیان اینکه همه سازما‌ن‌های شهرداری  باید نسبت به فعال‌سازی بیش از پیش کدهای درآمدی خود اقدام کنند، گفت: مشاورین شهرداری باید افرادی باشند که سلول‌های شهر را بشناسند و در راستای رفع مشکلات شهری یاری‌رسان مجموعه مدیریت شهری باشند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب