جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حساب‌های بانکی فعالان نساجی در استان البرز رفع توقیف شد

حساب‌های بانکی فعالان نساجی در استان البرز رفع توقیف شد

حساب‌های بانکی فعالان نساجی در استان البرز رفع توقیف شد
رئیس انجمن نساجی و چرم استان البرز از رفع مسدودی حساب بانکی فعالان نساجی در این استان خبر داد و گفت: سرعت عمل در این کار و رفع مشکلات بخش تولید دردولت جدید امید آفرین است.

یداله مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد فعالیت و اقدامات 100 روزه دولت در رفع مشکل صنایع و واحدهای تولیدی در استان البرز اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های این دولت اتخاذ رویکرد صادقانه  با مردم است.

وی با بیان اینکه دولت به جای گفتار درمانی برای رفع مشکلات و موانع عمل  می کند، افزود: این موضوع در سفرهای استانی قابل رؤیت است، آقای رئیسی فردی است که از نزدیک و درب منزل مردم با آنها ملاقات می کند و پای درد و دل های مردم می نشیند.


 رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز با بیان اینکه همه چیز را نمی توان به تحریم‌ها گره زد، بیان کرد: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم است و بیشتر مشکلات با توجه و اهتمام در داخل قابل حل است.

مالمیر با بیان اینکه باید برای مقابله با دشمن تلاش کرده و پیشرفت کنیم ، ادامه داد: در شرایط سخت تحریمی توجه به صنایع و کمک به تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه صنایع نساجی در استان البرز از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، تصریح کرد: این بخش از ابتدای دولت سیزدهم درگیر مشکلاتی شد که با تلاش دولت و پیگیرهای لازم این مشکل حل شد.

 رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز با بیان اینکه بر اساس بخشنامه ای ورود مواد اولیه بخش نساجی و صنایع وابسته در آبان‌ماه به گمرک البرز متوقف شد ، ادامه داد: در این زمینه نامه نگاری‌های انجام شد و انجمن در این زمینه ورود کرد و با ورود دولت به این موضوع این بخشنامه ملغی شد.

وی با بیان اینکه انتظار از دولت موافقت با اختصاص سوخت یارانه ای به هواپیماهای باری است ، گفت: حساب‌های بانکی فعالان اقتصادی نساجی در استان البرز که به دلیل دریافت سوخت یارانه ای و محاسبه یارانه به بدهی مسدود شده بود بعد از 24 ساعت از مکاتبه با دولت رفع انسداد شد و این موضوع جای تقدیر دارد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب