جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آغاز عملیات تکمیل پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت

آغاز عملیات تکمیل پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت

آغاز عملیات تکمیل پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت
هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، یکی از طرح‌های هفت‌گانه فولادی کشور، آغاز شد.

به گزارش رویداد امروز، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و تلاش پیمانکاران، نصب تجهیزات پروژه فولادسازی این کارخانه مطابق برنامه زمان‌بندی آغاز شده است.

در همین خصوص، رامین لطفی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز افزود: با توجه به برنامه زمان‌بندی پروژه و ورود جرثقیل 400 تن به سایت پروژه فولادسازی، ترانس کوره و سایر متعلقات آن با موفقیت نصب شد.

او حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت را یکی از نقاط قوت روند پیشرفت این پروژه دانست و اضافه کرد: در حال حاضر عملیات نصب تجهیزات پروژه فولادسازی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، در بیشتر قسمت‌ها فعال است و همه ارکان پروژه مصمم‌اند که پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و راه‌اندازی شود.

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این‌که  پروژه فولادسازی این شرکت از آذرماه 95 فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: این پروژه شامل یک کوره قوس با ظرفیت 140 تن و تولید 800 هزار تن اسلب در سال است.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب