جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای ۴۰ سال در اندیمشک

آغاز تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای ۴۰ سال در اندیمشک

آغاز تزریق دوز سوم واکسن به افراد بالای ۴۰ سال در اندیمشک
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ۴۰ ساله‌ها با هدف مقابله با بیماری کرونا ویروس در اندیمشک آغاز شد.

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حفظ سلامت عموم جامعه و قطع زنجیره ابتلاء به بیماری کرونا از اولویت‌های نخست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و شورای سلامت این شهرستان است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و انجام تزریق واکسن کرونا برای مهار بیماری کرونا از موارد لازم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: همه افراد بالای ۴۰ سال که واکسن سینوفارم، بهارات و کووبرکت دریافت کرده‌اند می‌توانند پس از گذشت ۳ ماه از نوبت دوم برای دریافت نوبت سوم واکسن مشابه نوبت‌های قبل برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی گفت: این افراد مذکور می‌توانند به سالن حجاب و مراکز خدمات جامعه سلامت و پایگاه‌های بهداشتی در سطح شهرستان و خانه‌های بهداشت در سطح روستاهای تابعه شهرستان اندیمشک برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند.

کاظمی تصریح کرد: افرادی که برای دریافت نوبت اول و دوم و سوم واکسن مراجعه می‌کنند باید از بی علامت بودن خود نسبت به بیماری کرونا اطلاع داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تأکید بر اینکه در صورت علامت‌دار بودن برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه نکنند، گفت: افراد مذکور در صورت مشاهده علائم بیماری کرونا بعد از اتمام دوره درمان برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

کاظمی گفت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و شماره تماس برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا الزامی است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب