جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهای خدمات دفن در باغ رضوان به تصویب رسید

بهای خدمات دفن در باغ رضوان به تصویب رسید

بهای خدمات دفن در باغ رضوان به تصویب رسید
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: تعرفه مجوز دفن، پیش مجوز دفن، خدمات دفن و خدمات مربوط به تبدیل قبور سنتی دارای سند پیش مجوز دفن در آرامستان باغ رضوان در شورای شهر تصویب و ابلاغ شد.

علی حاجیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت و شفافیت با پیگیری مدیریت شهری و سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان و عنایت شورای اسلامی شهر و فرماندار شهرستان، تعرفه مجوز دفن، پیش مجوز دفن، خدمات دفن و خدمات مربوط به تبدیل قبور سنتی دارای سند پیش مجوز دفن در آرامستان باغ رضوان مصوب و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: به همین منظور سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به صورت شفاف تعرفه‌های مصوب در آرامستان باغ رضوان و مجموعه ساختمان‌های اداری، امور متوفیان و سایر قسمت‌های مرتبط را اطلاع رسانی کرده و با اعمال نظارت و کنترل‌های لازم تلاش خواهد کرد در جهت تحقق عدالت و کاهش دغدغه‌های شهروندان گام بردارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: تمام خدمات در آرامستان‌ها صرفاً بر اساس تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر انجام و شهروندان نباید هیچ گونه مبلغی خارج از تعرفه‌های مصوب قانونی پرداخت کنند.

حاجیان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۰۷۰۰۷ پیامک کنند، اضافه کرد: امکان خرید و فروش قبر در آرامستان‌ها توسط اشخاص وجود ندارد و برای کسانی که دارای سند پیش مجوز دفن باشند، واگذاری قبور صرفاً به بستگان درجه و پس از طی مراحل قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب