جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
استاندار همدان گفت: بیش از ۹۶ درصد از دانش‌آموزان استان همدان دز اول و بیش از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تهیه الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کرونا سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰، بیان کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی شکل گرفت که هم خواسته خانواده‌ها و هم از سیاست‌های دولت سیزدهم بود.

او با بیان اینکه تاثیر حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و بهره‌مندی از معلم بیش از شیوه‌های آنلاین است گفت: دولت سیزدهم با در پیش‌گرفتن تزریق گسترده واکسن و کنترل شیوع آن، از طریق مصوبات ستاد ملی کرونا مدارس را بازگشایی کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت و جان دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در اولویت است افزود: در استان همدان بیش از ۹۵ درصد از مدارس، مجوز بازگشایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را گرفته‌اند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۶ مدرسه در استان به‌صورت حضوری فعالیت خود را با رعایت نکات بهداشتی از سر گرفته‌اند اظهار داشت: ۲۳۷ هزار و ۴۷۱ دانش آموز در برنامه شاد به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان استان دز اول و بیش از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تأکید کرد: بیش از ۹۵ درصد از فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او از تعبیه ۷ هزار و ۴۴۳ تهویه ه

برچسب ها
نسخه اصل مطلب