hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جانباز بصیر سبزواری به یاران شهیدش پیوست

جانباز بصیر سبزواری به یاران شهیدش پیوست

جانباز سرافراز بصیر ۷۰ درصد سبزواری «سلیمان رضایی یگانه» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت شهد شهادت را نوشید.
 مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-جانباز سرافراز بصیر ۷۰ درصد «سلیمان رضایی یگانه» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت شامگاه یکشنبه 30 آبان‌ماه دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این جانباز سرافراز راس ساعت 9 صبح سه شنبه دوم دی‌ماه از مقابل مسجد جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
پیکر مطهر این جانباز شهید با حضور آحاد مردم و مسئولان پس از اقامه نماز در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای مرکزی سبزوار آرام خواهد گرفت.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، طی پیامی شهادت این جانباز سرافراز را تبریک و تسلیت و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.
جانباز شهید «سلیمان رضایی یگانه» در یکم فروردین ماه 1339 در سبزوار چشم به جهان گشود و در عملیات بیت المقدس حین آزاد سازی خرمشهر از ناحیه ریه و دو چشم دچار مجروح و در سوم خرداد 1361 به مقام جانبازی نائل آمد، از این جانباز شهید چهار فرزند به یادگار مانده است. 
گفتنی است؛ شهرستان سبزوار از توابع استان خراسان رضوی است که در 230 کلیومتری مشهد واقع شده، 949 شهيد، 3156 جانباز و 265 آزاده دارد که سند افتخار غیور مردان این شهرستان است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد