hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد

سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد

در حکمی از سوی استاندار خوزستان، مسعود فلاحى، جایگزین عالمی نیسی، در سرپرستی فرمانداری اهواز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه در حکمی مسعود فلاحى را به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب کرد.
پیش از این عزیز عالمی نیسی، عهده دار سمت فرمانداری اهواز بود که با حکم صادق خلیلان، فلاحی جایگزین وی شد.
مسعود فلاحی متولد اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است که دارای سابقه عضویت در کمیسیون سازماندهی شهر اهواز، سابقه تدریس در دانشگاه آزاد، پیام نور ،  علمی کاربردی، مشاور عالی فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده سپاه شهرستان‌های اهواز و باغملک و عضویت در کارگروه مبارزه با مواد مخدر و … را می‌توان نام برد.
در حکم انتصاب مسعود فلاحی با عنوان سرپرستی فرمانداری اهواز آمده است:
با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی موفق و موید باشید.
 به گزارش تسنیم از اهواز، براساس قانون انتصابات فرمانداران و بخشداران وزارت کشور، فرماندار شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت و مراکز استان‌ها، توسط استاندار پیشنهاد و حکم وی توسط وزیر کشور امضا می‌شود و تا زمان صدور حکم فرماندار، یک نفر به انتخاب استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری عهده دار این سمت می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد