hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استقبال خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی از خانواده شهید «علیرضا مرتضوی»

استقبال خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی از خانواده شهید «علیرضا مرتضوی»

خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی از خانواده شهید افتخار آفرین «علیرضا مرتضوی» که پیکر مطهرش در بهشت زهرا تهران مدفون است، استقبال کردند.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهران شهید والامقام علیرضا مرتضوی در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با استقبال خادمین بارگاه مقدس امامزاده گان این بارگاه ملکوتی قرار گرفتند.
در مراسمی که به همین مناسبت شنبه 29 آبان در دفتر معاونت اماکن متبرکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد، حجت الاسلام تقدیری معاون امور روحانیون و حوزه های علمیه این آستان طی سخنانی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه آحاد مردم و مسئولان خواند و گفت: خانواده شهدای گمنام معلم آموزش انتظارند.
همچنین خانواده شهید معزز مرتضوی عصر امروز به زیارت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرزند شهیدشان در بهشت زهرای تهران رفتند.
شهید والامقام «علیرضا مرتضوي» در 15 مرداد ۱۳۴۲ در مشهد چشم به جهان گشود و در 28تیر 1367 در گیلانغرب به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 50 بهشت زهراي تهران و در جوار شهدای پلاسکو به خاک سپرده شد است، از این شهید والامقام یک فرزند دختر به نام الهام به یادگار مانده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد