hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هدیه ۵ هکتاری آستان قدس به مردم حاشیه‌شهر مشهد/ ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک شهیدرجایی آغاز شد

هدیه ۵ هکتاری آستان قدس به مردم حاشیه‌شهر مشهد/ ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرک شهیدرجایی آغاز شد

معاون بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس گفت: با اهدای ۵ هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی، عملیات اجرایی احداث بیمارستان بزرگ حاشیه‌شهر مشهد آغاز شد تا گام بلند دیگری برای محرومیت‌زدایی از این منطقه برداشته شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، مرتضی حقیقی اظهار داشت: در راستای توافقات به‌عمل آمده در سال 95 و طبق مصوبات کمیسیون ماده 5 در همان سال، جهت تامین نیاز بهداشتی درمانی منطقه کم‌برخوردار حاشیه‌شهر مشهد، آستان قدس رضوی زمینی به مساحت 5 هکتار در شهرک شهید رجایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.
معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تصریح کرد: در همین راستا با اهدای زمین توسط آستان قدس رضوی و تامین بودجه ساخت توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صبح امروز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان با حضور مسئولان استانی آغاز شد. 
وی افزود: آستان قدس رضوی که در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای به مردم حاشیه‌شهر مشهد ارائه کرده و حداکثر همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته اشت، حالا با اهدای این قطعه زمین 5 هکتاری،گام بلند دیگری برای رفع محرومیت از این منطقه برداشته و دامنه خدمت‌رسانی خود را توسعه داده است.
‌براساس این گزارش، رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد، همواره یکی از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی بوده و در همین راستا پیش از این نیز برنامه‌های متعددی اجرایی شده از آن جمله می‌توان به مساعدت‌های ویژه برای سنددار شدن اراضی، اهدای زمین برای احداث پارک، فضای سبز و معابر عمومی، تسویه بدهی نیازمندان حاشیه شهر در قالب طرح «آقا حساب کردند» و ... اشاره کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد