hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس مراسم خواستگاری

مدل لباس مراسم خواستگاری

در این مطلب مدل لباس مراسم خواستگاری با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

خواستگاری یکی از مهم ترین رسوم ها و اتفاقات برای هر دختری است و در شب خواستگاری بهتر است دختران جوان با ظاهر و پوششی مناسب و در این حال شیک حضور داشته باشند. مدل لباس شب خواستگاری در انواع طرح های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل های مراسم خواستگاری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مدل لباسی که برای خواستگاری انتخاب می کنید بهتر است دارای طرحی شیک و بی نظیر باشد تا ظاهر و فرم اندام شما زیبا و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.


مدل لباس مراسم خواستگاری با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

کت و دامن ، کت و شلوار ، شومیز و شلوار ، بلوز و دامن از انواع مدل لباس مخصوص شب خواستگاری مناسب و شیک هستند و شما می توانید از بین این مدل های زیبا لباسی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در شب خواستگاری بهتر است از لباس های اسپرت استفاده نکنید و اگر شما تمایل دارید در شب خواستگاری دامن بپوشید مدل دامن هایی را انتخاب کنید که بلندی قد آن ها تا زیر زانو و یا روی زانو است همچنین برای داشتن ظاهری پوشیده تر بهتر است دامن را با جوراب شلواری های ضخیم بپوشید. اگر قد شما کوتاه است و در صورت استفاده از کت و دامن دخترانه یا کت و شلوار دخترانه بهتر است رنگ آن ها را به طور یکسان انتخاب کنید اگر قد بلند هستید برای زیباتر به نظر رسیدن فرم اندام تان می توانید از کت و شلواری استفاده کنید که مقداری دم پا دارد.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با دنیای مد کلیک کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد