hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی بی‌سوادان اساسی‌ترین مشکل در ریشه‌کنی بی‌سوادی است

شناسایی بی‌سوادان اساسی‌ترین مشکل در ریشه‌کنی بی‌سوادی است

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی قوچان با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی،فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شبکه سلامت ، رئیس اداره ثبت احوال، رییس اداره کمیته امداد و رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-معاون سواد آموزی خراسان رضوی در این جلسه با توجه به اهمیت یادگیری گفت: ایجاد انگیزه و ترغیب در بین بی سوادان و کم سوادان و همچنین شناسایی و جذب افراد بی سواد در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهرستان امری ضروری است.

اسدی با بیان اینکه شناسایی بی‌سوادان اساسی‌ترین مشکل در ریشه‌کنی بی‌سوادی است و با اشاره به مشکلات پیش رو سوادآموزی منطقه   گفت: با بسیج امکانات، حمایت و پشتیبانی دستگاه ها، می توان موانع و مشکلات را رفع کرد و برنامه های سوادآموزی را به نحو احسن پیش برد وی افزود: امیدواریم شاهد همکاری و بکارگیری ظرفیتهای اداری همه دستگاههای شهرستان  و همچنین دهیاران و شوراها و خانه های بهداشت  در اجرای برنامه ریشه کنی بی سوادی  در سطح شهرستان و روستاهای نواحی باشیم.

 این مقام مسئول ادامه داد: ما به همکاری شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی نیاز داریم تا بتوانیم زمینه آموزش را برای افراد بی سواد و کم سواد فراهم نماییم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد