hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برپایی کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان همیار طبیعت در شهرستان تربت جام

برپایی کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان همیار طبیعت در شهرستان تربت جام

کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان همیار طبیعت در شهرستان تربت جام برگزار شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمدرضا توسلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح دانش و آشنایی دانش آموزان با طبیعت و منابع طبیعی و به دلیل آشنایی جامع و کامل و کاربردی با کارکردهای منابع طبیعی در زندگی روزمره این آموزش ها برای نسل نوجوان و جوان ضروری است.
وی افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان این دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان طرح همیار طبیعت اجرا می گردد.
وی ادامه داد کارشناسان منابع طبیعی بر این باور هستند که فرهنگ سازی و ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی تجدید شونده باید از سنین کودکی آغاز شود تا این امر در انسان نهادینه شود.
شیرین مؤذن احمدی کارشناس ترویج ، آموزش و مشارکت مردمی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تربت جام که مجری این طرح می باشد در گفتگوی کوتاهی اظهار داشت طرح همیار طبیعت در مدارس به منظور آشنایی دانش آموزان با طبیعت و تشویق آنها به مشارکت در این کار خداپسندانه برای داشتن خانه ، محله، مدرسه، شهر ، طبیعت و نهایتا زندگی و آینده بهتر می باشد.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 11 کارگاه آموزشی ترویجی با حضور بیش از 175 نفر فراگیر در مواردی همچون مرتعداری ، مدیریت چرا ، اطفاء حریق و همیار طبیعت برگزار شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد