hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۲درصد دانش آموزان کرمانشاهی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۵۲درصد دانش آموزان کرمانشاهی نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: ۵۲ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
​سارا شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، برکت و اسپایکوژن در استان کرمانشاه درحال تزریق بوده و هیچ مشکلی برای تأمین واکسن کرونا در استان وجود ندارد.
وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان استان کرمانشاه، افزود: تاکنون ۸۷ درصد دانش آموزان نوبت اول و ۵۲ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس متوسطه اول و دوم در استان کرمانشاه آموزش و پرورش استان و بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با توجه به تقسیم بندی صورت گرفته مناطق شهری بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.
شاه‌آبادی بیان کرد: همچنین مادران باردار از ماه چهارم به بعد تا یک هفته قبل از زایمان و پس از گذشت ۱۴ روز پس از زایمان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشتی و تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال، گفت: تاکنون دستورالعمل واکسیناسیون کرونا افراد زیر ۱۲ سال به دانشگاه علوم پزشکی ارسال نشده است.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تاکید کرد: واکسیناسیون کرونا به ایجاد ایمنی جمعی و کنترل ویروس کرونا کمک کرده اما تزریق واکسن به معنای عدم رعایت دستورالعمل‌های نیست و استفاده از ماسک باید توسط مردم جدی تلقی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد