hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دیدار فرزندان پس از 38 سال با مزار پدر شهیدشان

دیدار فرزندان پس از 38 سال با مزار پدر شهیدشان

طی مراسمی با شکوه، 8 فرزند شهید، پس از 38 سال مزار پدر شهیدشان «محمد صادق» که به تازگی هویت آن شناسایی شده است، زیارت کردند.  
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-پیکر مطهر شهید «محمدحسن صادق(صادقی)» به عنوان شهید گمنام در 22 اسفند 1393 همزمان با روز شهدا در شهر راز و جرگلان از توابع استان خراسان شمالی به خاک سپرده شده بود، به تازگی براساس آزمایشات DNA  هویت این شهید گمنام شناسایی و به خانواده اعلام شده است.
طی هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شمالی، دوشنبه 24 آبان هشت فرزند این شهید والامقام پس از گذشت 38 سال برای نخستین بار، مزار پدر شهید خود را زیارت کردند.
همچنین مراسمی باشکوه به همین مناسبت، در مصلی نماز جمعه شهر راز و جرگلان با حضور محمد زاده سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نجاتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، حجت الاسلام نادعلی‌زاده امام جمعه، حسین پور فرماندار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، محمدی‌نیا رئیس بنیاد شهر رازجرگلان و ثانوی رئیس بنیاد شهرستان چناران استان خراسان رضوی و آحاد مردم این شهر برگزار شد.
گلزار شهید «محمد صادق» در بالای تپه ای در شهر راز و جرگلان در جوار یک شهید گمنام واقع شده و در طول هفته مراسم‌های مختلفی با عنوان زیارت عاشورا، دعای ندبه، ... به یاد این دو شهید برگزار می‌شود.
شهید محمد صادق (صادقی) فرزند علی در یکم شهریور 1317 در چناران متولد شد و در 25 اسفند 1362 در عملیات بدر در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد