hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برپایی کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان طرح همیار طبیعت در شهرستان جغتای

برپایی کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان طرح همیار طبیعت در شهرستان جغتای

کارگاه آموزشی ترویجی ویژه دانش آموزان طرح همیار طبیعت در شهرستان جغتای برگزار شد
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی دستورانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جغتای با اعلام این خبر گفت: آشنایی جوامع محلی به قوانین و مقررات منابع طبیعی امروز بیش از هر زمانی دیگر احساس می شود و باید با ترویج فرهنگ منابع طبیعی به آگاهی بخشی برای عموم مردم و استفاده مطلوب و بهینه از این مواهب الهی پرداخته شود.
وی افزود: عرصه های منابع طبیعی تجدید شونده متعلق به همه نسل هاست و می بایست نسل حاضر با درایت و آگاهی بیشتر سعی در حفاظت ، احیاء و بهره برداری معقول از آن نمایند.
فرشته فریمانه مسئول آموزش ترویج و مشارکت های مردمی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جغتای گفت: در این کارگاه آموزشی ترویجی فراگیران و دانش آموزان با مباحثی همچون اثرات زیان بار خشکسالی ، وظایف خطیر حافظان عرصه های منابع طبیعی، عوامل تخریب مراتع و نقش همیاران طبیعت در مدیریت پایدار منابع طبیعی و آبخیزداری آشنا شدند.
فریمانه اضافه کرد از ابتدای سال جاری تاکنون 6 کارگاه آموزشی ترویجی در سطح شهرستان جغتای برگزار شده که 180 نفر فراگیر در ان شرکت فعال داشتند.
وی برگزاری این کارگاهها را عاملی برای ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی جامعه بویژه در بین دانش آموزان دانست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد