hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایجاد 54 شغل مستقیم به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی

ایجاد 54 شغل مستقیم به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون به ازای هر هکتار زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط برای 54 نفر شغل ایجاد شده است.
علی بهرامی زاده افزود: مساحت کل زمین های در اختیار این شرکت در 42شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، هشت هزار و 729 هکتار است.
وی بیان کرد: از کل زمین های در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، سه هزار و 671 زمین صنعتی قابل واگذاری است که بخشی از آن واگذار و بخشی هنوز واگذار نشده است، عملیات آماده سازی برای پنج هزار و 58 هکتار زمین باقیمانده نیز به مرور در حال انجام است. 
وی اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و 847 قرارداد صنعتی در اراضی قابل واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شده که از این تعداد 2 هزار و 970 قرارداد در قالب واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اراضی در اختیار واحدهای صنعتی بهره برداری شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان 2 هزار و 550 هکتار است که با بهره برداری واحدهای مزبور برای 78 هزار و 200 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.
گفتنی است: ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و 16ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد