hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > طرح منع تردد شبانه تأثیری در ترافیک اصفهان ندارد

طرح منع تردد شبانه تأثیری در ترافیک اصفهان ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از ساعت ۱۰ شب به بعد اعمال شدن یا نشدن قانون محدودیت تردد تأثیری در ترافیک شهر ندارد، اما اجرای طرح زوج و فرد در حوزه ترافیکی تأثیر دارد و مطالبه مردم است.
سرهنگ‌ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح منع تردد شبانه در ستاد ملی کرونا مصوب و در استان‌ها نیز اجرا شد، در مورد کارآمد بودن این طرح در کنترل همه‌گیری کرونا نیز باید مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی نظر دهند، اما در حوزه ترافیکی در اصفهان، اصراری به منع تردد شبانه نداریم.
وی بابیان اینکه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح مشکل ترافیکی در اصفهان نداریم و نیازی به اعمال محدودیت تردد برای این ساعات نیست، گفت: در حوزه سلامت حتماً ستاد مقابله با کرونا تشخیص داده که این طرح در پیشگیری از انتشار ویروس مؤثر است و این موضوع در تخصص من نیست، اما در حوزه ترافیک تأثیری ندارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان، افزود: از ساعت ۱۰ شب به بعد چه محدودیت تردد باشد و چه نباشد، تأثیری در ترافیک شهر ندارد، اما اجرای طرح زوج و فرد واقعاً در حوزه ترافیکی تأثیر دارد و مطالبه مردم است.
وی بابیان اینکه در ساعات و محدوده اجرای طرح زوج و فرد بیشتر خیابان‌های مرکز شهر شلوغ است و ترافیک سنگینی داریم، گفت: مردم از این ترافیک سنگین گلایه دارند و یکی از راه‌های تعدیل ترافیک در هسته مرکزی شهر اجرای طرح زوج و فرد است.
سرهنگ محمدی به اجرای طرح منع تردد شبانه در کل شهر و حتی بزرگراه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد فقط در هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود. جریمه طرح منع تردد شبانه ۲۱۰ هزار تومان و طرح زوج و فرد ۱۵۰ هزار تومان است که  توسط دوربین‌های ترافیکی و مأموران راهنمایی و رانندگی ثبت می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مورد پیامک‌های جریمه اشتباهی که برای شهروندان ارسال می‌شود نیز گفت: وقتی پیامک در دست بررسی می‌آید تخلف ثبت‌ شده اما در دست بررسی است، بنابراین اگر پیامک اشتباه آمده باشد جای نگرانی ندارد و پیامک تایید نهایی صادر نمی‌شود، اما در صورتی‌که شهروندی پیامک تایید نهایی با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای جریمه در زمان و مکانی که حضور نداشته دریافت کند قابلیت رسیدگی دارد و باید به  اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه و رفع اثر کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد