hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۵ درصد جمعیت کرمانشاه نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۵۵ درصد جمعیت کرمانشاه نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

 معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: ۵۵ درصد جمعیت استان کرمانشاه نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
​سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند واکسیناسیون کرونا به صورت مطلوب در استان کرمانشاه در جریان است و هیچ مشکلی برای عدم تأمین واکسن کرونا در استان وجود ندارد.
وی افزود: ۴۱ پایگاه تجمعی در استان کرمانشاه در حال فعالیت بوده که ۱۵ پایگاه تجمیعی با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه، در کلانشهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۱۱۱ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی در روستاهای استان کرمانشاه تزریق واکسیناسیون کرونا را از طریق ۶۲۲ خانه بهداشت دنبال می‌کنند.
شاه آبادی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزرات بهداشت افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، بیان کرد: از ابتدای آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه تاکنون ۷۸ درصد جمعیت هدف استان نوبت اول و ۵۵ درصد جمعیت نوبت دوم را دریافت و در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: آمار واکسیناسیون سراسری و استانی با واکسیناسیون ۸۵ درصدی جامعه هدف فاصله داشته و مردم استان کرمانشاه باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند و همچنین روند پیک پنجم کرونا در استان نزولی است.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند در زمان مشخص شده و پس از گذشت ۲۸ روز برای تزریق نوبت دوم اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد