hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خلاقیت های شیک و متفاوت برای تزیین کادو با کاموا

خلاقیت های شیک و متفاوت برای تزیین کادو با کاموا

تزیین کادو با کاموا یک نوع روش زیبا و خلاقانه برای دیزاین و زیباسازی هدایای شما به شمار می رود. با استفاده از طرح های ارائه شده در این مطلب؛ برای یافتن ایده ای مناسب در وقت خود صرفه جویی کنید و زیباترین ایده ها را برای انجام این کار به کار برید.
انواع بافت ها و عروسک و وسایل تزیینی بافتنی، حتی سرویس آشپزخانه بافتنی همگی گوشه ای از هنرنمایی های کامواها هستند. اما فقط به همین جا خلاصه نمی شود، غیر از ایجاد کردن و خلق وسایل و لباس های جدید، گاهی به عنوان یک اکسسوری و به منظور زیباسازی نیز به کار گرفته می شوند. از جمله تزیین کادو با کاموا که ایده هایی را با همراهی شما مشاهده خواهیم کرد.
پس از عبور از هفت خان رستم انتخاب و خرید هدیه، تازه هفت خان رستم انتخاب ایده و طرح زیباسازی کادو شروع می شود. بهترین منابع اغلب از گوگل جستجو و انتخاب می شود. به عنوان مثال تزیین کادو با روبان، تزیین کادو با پارچه، تزیین کادو با ریسه و … همگی لیست بلند و بالایی از گزینه های انتخابی هستند که می توانند انتخاب نهایی شما باشند. نظرتان در مورد تزیین کادو با کاموا چیست؟ جواب قطعی را در پایان مطلب و پس از مشاهده تمامی ایده ها خواهید یافت.
گالری شیکی از ایده های تزیین کادو با کاموا

ایده های جالب و شیک تزیین کادو با کاموا

برای بافتن به دو میل و قلاب نیاز دارید اما برای انجام تزیینات با استفاده از کاموا، دیگر محدود به این دو وسیله نمی باشید و ابزار اصلی شما دستان هنرمند و ذهن خلاق شما است. متفاوت بودن در رنگ، طرح، جنس کاموا از گوناگونی های آنها به شمار می رود. با کاموا می توان کاردستی های زیبا و با نمکی را بسازید، اما غیر از ساخت عروسک با کاموا، کاردستی با کاموا می توان به دیگر کاربری های آن همچون تزئین منزل با کاموا و تزیین کادو با کاموا اشاره داشت. برای آشنایی و الگوبرداری از ایده های جذاب تزیینات کادو با کاموا پیشنهاد می کنیم تا آرگا را در این مطلب همراهی نمایید.


یکی از مزیت های استفاده از این ایده ها این است که بدون صرف هزینه بسیار می توانید به دیزاینی شیک و دلخواه دست پیدا کنید. تصور کنید که هدیه ای را برای یکی از فرد مورد نظر خود اعم از خانواده، دوست، آشنا و یا همکار تهیه نموده اید، قصد دیزاین آن را در اسرع وقت به زیباترین شکل و با هزینه ای مقبول دارید. کامواهای اضافه و بدون استفاده که در گوشه و کنار کمد شما فقط خاک می خورند، می توانند بالاخره مفید واقع شده و نقش آفرینی چشمگیری داشته باشند.
تزیینات خاص و خلاقانه کادو با کاموا
انواع ایده های خلاقانه زیباسازی کادو با کاموا
انواع نمونه های ایده آل و زیبای دیزاین کادو با کاموا
انواع نمونه های فوق العاده تزیین کادو با کاموا
انواع نمونه های بینظیر و دوست داشتنی دیزاین کادو با کاموا
تزیینات خاص و ناب از دیزاین کادو با کاموا
انواع ایده های ایده آل تزیین کادو با کاموا

ایده هایی زیبا و جدید دیزاین کادو با کاموا

ایده های فوق العاده زیباسازی کادو با کاموا
ایده هایی فوق العاده از دیزاین کادو با کاموا
تزیینات شیک و ناب کادو با کاموا
تزیین کادو به شکلی احساسی با کاموا
انواع الگوهای زیبا و جذاب دیزاین کادو با کاموا
الگوهایی بینظیر از تزیینات کادو با کاموا
نمونه هایی ناب برای زیباسازی کادو با کاموا
ایده هایی فوق العاده از دیزاین کادو با کاموا
نمونه هایی خارق العاده از دیزاین کادو با کاموا
ایده های جالب و نو برای زیباسازی کادو با کاموا
ایده های جذاب تزیین کادو با کاموا برای مخاطب خاص، دوست و یا خانواده

دیزاین کادو با کاموا با طرح های دخترانه

طرح ها و رنگ های شاد و روشن مانند خانواده صورتی، خانواده زرد، خانواده قرمز، خانواده آبی و رنگ هایی فانتزی اغلب بیشتر مورد پسند دختر خانم ها می باشد. از همین علاقه مندی آنها می توانید استفاده کرده و کادوی تهیه شده برای وی را تزیین نمایید. به این صورت که با تعدادی کاموا در رنگ های مختلف و زیبا، و از ۱/۳ جعبه کادو در بخش عرضی و یا طولی آغاز نمایید. کامواها را در اندازه های یکسان بریده و بعد هر کدام از کامواهای برش خورده را به اطراف کادو پیچانده و در نهایت گره بزنید. نکته ای که در مورد این گره ها باید یادآور شد این است که دقت کنید؛ تمامی گره ها در یک راستا باشند.
انواع نمونه ها و ایده های نو از تزیین کادو با کاموا
انواع نمونه های جالب و جذاب تزیین کادو با کاموا
دیزاین کادو با کاموا در رنگ های گوناگون
تزیینات خاص و خلاقانه کادو با کاموا

تزیینات بانمک و فانتزی کادو با کاموا

نحوه ساخت منگوله ی کاموایی

اگر قصد دارید کادوی خود را به شکلی با نمک و جالب دیزاین نمایید، می توانید از ایده ی زیباسازی با منگوله ی کاموایی بهره ببرید. ابتدا با استفاده از کاموا، منگوله ای بسازید و در نهایت آن را بر روی کادو و یا کامواهای افقی و عمودی کشیده شده بر روی کادو قرار دهید و با چسب مایع بچسبانید.
می توانید از انگشتان دست خود و یا یک چنگال بهره ببرید. به این صورت که ابتدا کاموا را به دور انگشت های خود و یا دندانه های چنگال بپیچانید تا کاملا پر شود. سپس وسط آن با یک نخ و یا کاموا محکم ببندید. توپک تنیده شده کاموایی را از انگشت های خود بیرون بکشید، به طوری که به هم نریزد. بعد دو طرف بسته توپ را با قیچی به صورت برابر و همسطح برش بزنید. به راحتی یک منگوله کاموایی ساختید که در نهایت آن را با قیچی اصلاح کرده و بر روی کادوی خود بچسبانید. همچنین می توانید از چند رنگ کاموا برای این منظور بهره ببرید.
انواع ایده های بینظیر تزیین کادو با کاموا

الگوهایی منحصر به فرد از تزیین کادو با کاموا

ایده های زیبای تزیین کادو با کاموا
نمونه هایی منحصر به فرد از تزیین کادو با کاموا
نمونه هایی بینظیر برای زیباسازی کادو با کاموا
ایده هایی زیبا و شیک از شکیل سازی کادو با کاموا
تزیین کادو با استفاده از کامواهای رنگی و روشن
انواع نمونه های ایده آل و منحصر به فرد دیزاین کادو با کاموا
تزیینات ناب و نفیس کادو با کاموا
ایده هایی بانمک از تزیین کادو با کاموا
تزیینات زیبا و رمانتیک کادو با کاموا
نمونه هایی ایده آل از چیدمان و طراحی کادو با کاموا
تزیینات ناب و منحصر به فرد کادو با کاموا
ایده های جذاب دیزاین کادو با کاموا
تزیین های زیبا و جدید کادو با کاموا

دیزاین متفاوت هدیه با کاموا

ایده های دیگر اینکه می توانید با استفاده از مداد، طرح مدنظر خود را بر روی قسمت انتخابی(کاغذ؛ مقوا و یا روی کادو) رسم کنید. بعد نخ کاموا را خیلی آهسته بر روی خط های رسم شده، به وسیله ی چسب مایع بچسبانید. در آخر نیز با کمک مهره های تزئینی و روبان و … دیزاین خود را کامل کنید.
نمونه های زیبا و جدید از تزیین کادو با کاموا
انواع الگوهای خلاقانه دیزاین کادو با کاموا
تزیینات زیبا و جدید کادو با کاموا
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد