hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مردم می توانند برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند

مردم می توانند برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: واکسیناسیون دُز سوم کرونا برای متقاضیان در این شهرستان آغاز شد.
محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و دبیر ستاد کرونای این شهرستان در جلسه کمیته طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از شروع واکسیناسیون دُز سوم کرونا موسوم به دُز یادآور خبر داد و گفت: افرادی که ۶ ماه از نوبت دوم واکسن آنان گذشته است می‌توانند با مراجعه به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت، سالن‌های تجمیعی و مراکز بهداشتی و درمانی دوز یادآور را دریافت کنند.
یزدان پناه افزود: افرادی که در نوبت‌های اول و دوم واکسن اسپوتنیک دریافت کرده اند، برای دُز سوم یادآور (بوستر)، می‌توانند واکسن آسترازنکا دریافت کنند.
او از اجرای طرح واکسیناسیون محله به محله در شهرستان بویراحمد خبر داد و اضافه کرد: در این طرح کارکنان بهداشتی در قالب تیم‌های سیار و به صورت آنلاین، بعد از استعلام افراد در همان محله تزریق واکسن را انجام دهند.
یزدان پناه ادامه داد: پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در میدان اصلی شهر یاسوج همه روزه از ساعت ٧ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعات پایانی شب آماده خدمت به شهروندان است.
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد به موضوع بازگشایی مدارس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به مثبت بودن تست پی سی آر تعدادی از دانش آموزان درشهرستان بویراحمد، خطر قرمز شدن وضعیت کرونایی، این شهرستان را تهدید می‌کند، به همین منظور باید تلاش شود تا همه دانش آموزان با والدین آن‌ها هرچه سریع تر واکسینه شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد