hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پدری که می خواست فرزندش را به کوچه پرت کند

پدری که می خواست فرزندش را به کوچه پرت کند

طی چند روز گذشته فیلمی تکان دهنده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان کردستان منتشر شد که در آن پدری فرزندش را به قصد پرت کردن به داخل کوچه به پشت بام برده بود.
پلیس انتظامی استان کردستان در جزییاتی انگیزه پدر برای این اقدام تکان دهنده را منتشر کرده است.
سردارعلی آزادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جان کودک ۹ ماهه در یکی از محلات شهرستان سنندج در خطر است، بلافاصله اکیپ گشت ۱۱۰ در محل حاضر شدند.
وی افزود: در بررسی جزئیات حادثه مشخص شد، والدین خردسال ۹ ماهه به دلیل عدم صلاحیت نگهداری و نامطلوب بودن شرایط زندگی باید خردسال را برابر حکم قضایی تحویل کارشناسان اورژانس اجتماعی دهند که پدر بچه از تحویل امتناع کرده و قصد داشت فرزندش را از بالای پشت بام به داخل کوچه پرت کند.
فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: پس از حضور مامورین گشتی در محل، سراکیپ گشت به دلیل مسدود بودن راه پشت بام با تدبیر و اقدام هوشمندانه از طریق تیر برق موجود در مجاورت ساختمان خود را به پشت بام رسانده و ضمن دعوت فرد متهم به آرامش با یک اقدام سریع کودک خردسال را نجات می دهد
سردار آزادی بیان داشت: این اقدام خداپسندانه و به موقع مامور فداکار موجب نجات جان یکی از شهروندان شد ،که پلیس بر وجود چنین افراد از جان گذشته و مخلص افتخار می کند ، در ادامه نیزکودک را تحویل اورژانس اجتماعی دادند و جمعی از شهروندان سنندجی از اقدام این مامور فداکار، تقدیر و تشکر کردند
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد