hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خرم‌دره در رده‌های پایین تزریق واکسن قرار دارد

خرم‌دره در رده‌های پایین تزریق واکسن قرار دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره گفت: خرم‌دره در رده‌های پایین تزریق واکسن قرار دارد.
جلیل کریم‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها نگرانی حوزه بهداشت و درمان در کشور بر این است که موج ششم کرونا در راه است، اظهار کرد: برای کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، متاسفانه وضعیت بسیار ناهنجار است.
وی با بیان اینکه از همه کسانی که واکسن کرونا خود را دریافت نکرده‌اند، درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران به نزدیک‌ترین پایگاه‌های محل زندگی خود برای تزریق واکسن مراجعه کنند، یادآور شد: با همکاری مردم در تزریق واکسن شهرستان در ایمنی گروهی قرار می‌گیرد.
کریم‌خانی با بیان اینکه حدود ۸۴ درصد از مردم خرم‌دره تا به امروز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، متذکر شد: از نظر بررسی و مقایسه با شهرستان‌های دیگر متاسفانه خرم‌دره در رده‌های پایین تزریق واکسن قرار دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که این روزها در زمینه بازگشایی مدارس تبدیل به یک بحث داغ شده، موضوع واکسیناسیون دانش‌آموزان است، ادامه داد: با کمک آموزش‌وپرورش تاکنون حدود ۸۶ درصد دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای واکسن تزریق کرده‌اند که امیدوارم این آمارها به بالای ۹۰ درصد برسد.
کریم‌خانی با بیان اینکه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نزدن ماسک و برگزاری تجمعات سبب شده طی روزهای اخیر نتیجه ۵۰ درصد تست افرادی که برای تست PCR مراجعه می‌کنند در خرم‌دره مثبت باشند، ادامه داد: این موضوع یک موضوع هشداردهنده برای افراد است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره با بیان اینکه خوشبختانه موردی است فوت افراد کسانی که در شهرستان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند گزارش نشده است، اضافه کرد: اکثر بستری‌شدگان نیز افراد واکسن زده هستند.
این مسئول یکی از دلایل درگیری بیشتر افراد با کرونا را مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی عنوان کرد و افزود: متاسفانه اغلب افراد به تصور اینکه سرما خورده‌اند از مراجعه به مراکز درمانی پرهیز می‌کنند که همین موضوع سبب پیشرفت بیماری در آن‌ها می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد