hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > معافیت ۱۲۴ فرزند مددجوی اصفهانی از خدمت سربازی

معافیت ۱۲۴ فرزند مددجوی اصفهانی از خدمت سربازی

۲۶۸ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ از خدمت سربازی معاف و یا به نزدیک‌ترین محل سکونت خود انتقال یافتند.
هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح معافیت سربازی با کمک سازمان نظام وظیفه انجام می‌شود و بر اساس این طرح فرزندان خانوارهای تحت حمایت که دارای شرایط این طرح باشند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
وی با اشاره به هدف اجرای این طرح افزود: معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌شود تا زمینه کمک به امرار معاش خانواده‌های نیازمند از طریق اشتغال فرزندان فراهم شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۸ نفر از فرزندان مددجویان، از خدمات تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند، ۵۸ نفر از معافیت، ۶۶ نفر از خدمات کاهش تعرفه سربازی و ۱۴۴ نفر از گواهی انتقال به نزدیک‌ترین محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان در راستای اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت، گفت: فرزندان مددجویان می‌توانند از تسهیلات اشتغال برای استقلال کامل خانواده خود بهره‌مند شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد