hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان بستری شدند

۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان بستری شدند

 رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.
​نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته منتهی به ابتدای یکشنبه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰۷ بیمار با تشخیص بیماری کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری هستند.
وی با بیان اینکه نیمی از بیماران بستری با تشخیص قطعی بیماری کووید -۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، در شهرستان دامغان بوده‌اند، تاکید کرد: این شهرستان در وضعیت رنگ بندی کرونایی در شرایط قرمز قرار گرفته است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تمامی مجالس و تجمعات محدود شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضروری است، تاکید کرد: ایمنی مطلوب جامعه در گرو واکسیناسیون است لذا برای رسیدن به بالاترین ایمنی در جامعه، بالای ۹۰ درصد از گروه‌های هدف باید دز دوم واکسن را دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت شهرستان‌های شاهرود و دامغان قرمز، سمنان و گرمسار نارنجی، مهدی‌شهر و سرخه و آرادان وضعیت زرد و میامی آبی است که نشان از شکنندگی شرایط و اوضاع از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد