hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرداری اهواز نیازمند حسابرس خبره است

شهرداری اهواز نیازمند حسابرس خبره است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهراهواز گفت: شهرداری اهواز برای بررسی صورت وضعیت‌ها و قراردادها نیازمند یک حسابرس خبره است.
علی مدد هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای شهر اهواز باید حسابرسی انتخاب کند تا صورتحساب‌های مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن را بررسی کنند.
وی افزود: با تأخیری که در عقد قراردادها ایجاد شد، حسابرس‌ها نتوانستند به موقع گزارش خود را ارائه دهند، این موضوع سبب تشکیل یک کمیته حسابرسی شامل شش عضو که سه عضو آن را کمیسیون بودجه شورای شهر و سه عضو دیگر را شهرداری اهواز انتخاب می‌کنند در سال جاری تشکیل شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: یکی از مصوبات این کمیسیون انتخاب یک حسابرس برای شهرداری اهواز بود که حسابرسی در کلانشهرها را داشته باشد، شهرداری اهواز نیازمند یک حسابرس خبره است تا دقت و اشراف بهتری نسبت به صورتحساب‌ها داشته باشد.
وی تاکید کرد: حسابرس باید نسبت به تفریغ بودجه شهرداری اظهار نظر کرده و سیستم کنترل داخلی و ضعف‌های مالی شهرداری را گزارش دهد.
هاشم‌پور گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز مصوب شد که مشکلات و ایرادات کنونی در سال جاری رفع شود، انتظاری که از سازمان‌ها داریم این است که بدهی‌های خود را کاهش دهند چرا که با این حجم از بدهی حساب‌های بانکی شهرداری مسدود می‌شود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد