hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند فوتی‌های کرونایی در کرمانشاه کاهشی شد/ افزایش سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

روند فوتی‌های کرونایی در کرمانشاه کاهشی شد/ افزایش سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سطح رعایت دستورات بهداشتی در این استان به ۴۷ درصد است، گفت: خوشبختانه روند بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان رو به کاهش است.
هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با کرونا در استان کرمانشاه بیان کرد: روند ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه سیر نزولی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ درصد از شهروندان دز اول و نزدیک به ۵۰ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. حدود ۶۲ دانش‌آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ نیز تزریق واکسن داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه روند بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان رو به کاهش است. عادی انگاری درباره بیماری کرونا و نیز عدم رعایت کامل دستورات بهداشتی ممکن است عواقب خطرناکیدر پی داشته و منجر به آغاز پیک جدید این بیماری شود. 

بازوند با اشاره به اینکه سطح رعایت دستورات بهداشتی در استان کرمانشاه به ۴۷ درصد است، افزود: کرمانشاه جزو استان‌های آخر در این شاخص است. در سطح استان ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار واکسن داریم که متاسفانه هر روز تنها ۲۵ هزار مراجعه کننده داریم و افزای این تعداد، نیاز به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد