hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی کرمانشاه واکسینه شده‌اند

بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی کرمانشاه واکسینه شده‌اند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.
مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : بیش از ۹۸ درصد از دانش‌آموزان استان از طریق شبکه شاد و یا حضوری مشغول آموزش هستند.
او گفت : طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش، معلمان در مناطق مرزی، عشایری و روستایی استان با رعایت دستورالعمل ها در حال آموزش حضوری به دانش‌آموزان زیر ۱۰ نفر هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: طبق آخرین خبر از ۱۵ آبان‌ماه مدارس برای حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم و از اول آذر ماه برای دانش‌آموزان متوسطه اول آماده است.
او افزود: مدارس باز هستند، ولی هیچگونه اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست، معلمان هم به روش حضوری و هم مجازی در حال تدریس هستند.
یزدان‌پناه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان استان داشت و گفت: تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.
او ادامه داد: آن دسته از دانش‌آموزان معلمان فرهنگیان که متقاضی دریافت کتاب‌های تک جلدی هستند سامانه azad.irtextbook.ir از سوم آبان‌ماه باز شده و می‌توانند کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد