hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۷ درصد مردم زاهدان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

۵۷ درصد مردم زاهدان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

رییس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به تزریق بیش‌از ۳۶۸ هزار دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط گفت: ۵۷ درصد مردم این شهرستان تا کنون دُز اول این واکسن را دریافت کرده‌اند.
جلیل نجاتی رییس مرکز بهداشت زاهدان ، اظهارداشت: واکسیناسیون گروه‌های هدف در۳۶ مرکز تجمیعی، پایگاه، خانه‌های بهداشت و نیز از طریق تیم‌های سیار در سطح زاهدان با روند مطلوب در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه بیش‌از ۲۱۴ هزار نفر در شهر زاهدان دُز اول و ۱۲۰ هزار نفر دُز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند افزود: هم‌اینک با رفع محدودیت سنی، واکسیناسیون افراد ۱۲ سال و بالاتر(متولدین سال ۱۳۸۸و قبل از آن) در حال انجام است.
رییس مرکز بهداشت زاهدان خاطرنشان کرد: ۲۸ هزار و ۷۹۰ نفر از دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن خود را در مناطق زیر پوشش این مرکز بهداشت دریافت کرده‌اند.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۱۵۵ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۶هزار و ۵۵۷ نفر رسید.
دکتر سید محمد هاشمی‌شهری افزود: هم‌اینک ۱۸۱ بیمار حاد تنفسی و ۵۸ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.
وی تصریح کرد: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد