hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل بارانی مردانه جدید و شیک

مدل بارانی مردانه جدید و شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل بارانی مردانه با طرح و رنگ های متنوع و شیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بارانی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بارانی از انواع پوشش های مناسب برای آقایان در روزهای سرد پاییز و زمستان به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشید بهتر است از مدل بارانی مردانه در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل بارانی مردانه شیک و زیبا

بارانی و پالتوی مردانه و کاپشن مردانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک پوشش خود و ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید و در روزهای سرد سال استایل پاییزه و زمستانه بی نظیری داشته باشید.

طرح های بارانی مخصوص آقایان شیک پوش

در هنگام انتخاب بارانی برای آقایان بهتر است به جنس و رنگ و آستر و آستین و کمربند بارانی توجه داشته باشید. بارانی ها در انواع جنس های مختلف نظیر چرم و ابریشم و … موجود می باشند و بهتر است شما بارانی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که چروک نشود.

توجه به اندازه سایز بارانی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است بارانی را کمی گشادتر انتخاب کنید تا بتوانید در روزهای سرد سال از زیر آن لباس های بافت و گرم را بپوشید.



کمربند یکی از اصلی ترین اجزای بارانی به شمار می رود و اغلب برای دوخت کمربند بارانی از جنس پارچه خود بارانی استفاده می شود همچنین کمربندها به صورت سگک دار و بدون سگک موجود می باشند و شما می توانید کمربند بارانی را ببندید و استایلی متفاوت تر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد