hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > احداث محور دهق به سمت میمه در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

احداث محور دهق به سمت میمه در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان گفت: احداث محور دهق به سمت میمه دارای پیشرفت فیزیکی قابل توجه بوده و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.
سعید خدابخشی  معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اظهار کرد: پروژه احداث محور دهق به سمت میمه به طول تقریبی ۳۵ کیلومتر که با مشارکت خیر راهساز و به کارفرمایی خیریه امام رضا (ع) در حال انجام است، هم‌اکنون عملیات اجرایی آن تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده اجرای قشر آسفالت است.  
 وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۶ با هدف کاهش مسیر محور دهق  - میمه آغاز شده است و با توجه به اقدامات به عمل آمده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.  
 معاون فنی و نظارت راه روستایی استان اصفهان گفت: با احداث محور میمه به دهق بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف‌آباد – دهق – علویجه – میمه – تهران که دارای رفت و آمد شبانه روزی حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است، روان‌تر می‌شود.  
 وی با بیان اینکه تا کنون مبلغ ۹۵ میلیارد ریال توسط خیر راهساز برای احداث این پروژه هزینه شده است اذعان داشت:  
۵۰ هزار تن آسفالت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا خواهد شد که بدین ترتیب احجام فنی به کار رفته در این پروژه شامل ۲۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیراساس و اساس بوده همچنین ۸۵.۴ تن آرماتوربندی و ۵ هزار و ۴۲۹ مترمکعب بتن ریزی انجام شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد