hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۶ درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده‌اند

۵۶ درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده‌اند

فرماندار خوانسار گفت: به دلیل اینکه بیشتر جمعیت خوانسار را سالمندان تشکیل می‌دهند درصد واکسیناسیون شهرستان بالا است و در کل ۵۶ درصد جمعیت هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: با اقدامات تامینی که انجام دادیم وضعیت رنگبندی شهرستان از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرد که با توجه به رعایت نسبتا خوب پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مردم پیش بینی می‌کنیم که رنگبندی شهرستان در روزهای آینده آبی شود.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن گردو چینی از باغات خوانسار و آمدن صاحبان برخی باغات از تهران به این شهرستان باید تدابیری بیندیشیم که پروتکل‌های بهداشتی در این باره رعایت شود. البته کارگران گردو چین هم از استان‌های مرزی به خوانسار می‌آیند که این افراد نیز مورد غربالگری و تست قرار گرفته‌اند و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
فرماندار خوانسار تصریح کرد: روند مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها در خوانسار کاهشی شده است. هم اکنون بیش از ۷۰ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رعایت می‌شود.
مسلم زاده ادامه داد: هم اکنون ممنوعیت تردد به خوانسار را نداریم، اما در کل محل تردد خودروهای عبوری هستیم که به استان‌ها یا شهرهای دیگر سفر می‌کنند. خوانسار کمربندی ندارد و کامیون‌ها هم مجبور به تردد از وسط شهر هستند که سعی می‌کنیم کنار گذر این شهر به زودی به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه از نظر واکسیناسیون جزء چهار شهرستان اول استان هستیم، گفت: به دلیل اینکه بیشتر جمعیت خوانسار را سالمندان تشکیل می‌دهند درصد واکسیناسیون شهرستان بالا است، به طوری که هم اکنون ۷۴.۹۳ درصد جمعیت خوانسار دوز اول و ۵۶ درصد هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند. امیدواریم با مدیریت بهتر از نظر بازگشایی مدارس هم در وضعیت بهتری قرار بگیریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد