hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ارایش صورت برای موهای کوتاه

ارایش صورت برای موهای کوتاه

موی کوتاه بسیار مدل شیک و راحت است. هنگامی که موهایتان کوتاه باشد به آسانی می توانید تیپ اسپورت بزنید. ولی آنچه باید به آن دقت کنید، شیوه آرایش کردن مناسب با موهای کوتاه است. موی کوتاه چهره شما را بازتر نشان می دهد. بنابراین باید موقع آرایش کردن به بعضی نکات توجه کنید. ما دراین مطلب نحوه چگونگی آرایش با موی کوتاه را به شما عزیزان آموزش می دهیم. با ما باشید.

شیوه آرایش صورت با موی کوتاه

- پیش از آرایش کردن به وسیله تونر پوست صورت خود را تمیز کنید.
 
- فاوندیشن هماهنگ با رنگ پوست خود را مشخص کنید آنگاه فاوندیشن را روی پوست صورت و پوست گردن تان بزنید. دقت کنید که فاوندیشن باید یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد. پس از زدن فاوندیشن از پنکیک پودری که با رنگ فاوندیشن تناسب دارد برای پوشاندن پوست صورت استفاده کنید.
 
ارایش صورت برای موهای کوتاه,آرایش صورت با موی کوتاه,مدل هایی از آرایش صورت با موی کوتاهآرایش صورت مناسب برای خانمهایی با موهای کوتاه
 
- دقت کنید هنگامی که موها کوتاه است چشم ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پس بهتر است از مدل میکاپ مناسبی برای میکاپ چشم های خود استفاده کنید. برای آرایش روز از سایه ها با رنگ های خنثی استفاده کنید و برای آرایش های شب از سایه ها با رنگ های روشن و شفاف استفاده کنید.
 
ارایش صورت برای موهای کوتاه,آرایش صورت با موی کوتاه,ترفندهااز آرایش صورت با موی کوتاهآرایش صورت با موهای کوتاه
 
- ابروهایتان را به وسیله سایه ابرو و ریمل ابرو یا مداد ابرو شکل و فرم مناسبی بدهید.
 
- اکنون وقت آن است که با توجه بیشتری سایه هایتان را بررسی کنید تا از گوشه چشمانتان بیرون نزده باشد و سایه هر دو چشم با هم هماهنگی لازم را داشته باشند. اکنون با یک مدادی به رنگ خنثی خط ابرویتان را بکشید. این کار سبب می شود تا آرایش چشمانتان بیشتر دیده شود.
 
ارایش صورت برای موهای کوتاه,آرایش صورت با موی کوتاه,ترفندها و مدل هایی از آرایش صورت با موی کوتاهشیوه آرایش صورت با موی کوتاه
 
- یک نکته مهم آرایشی برای خانمهایی با موهای کوتاه استفاده از خط چشم است. خط چشم را در بخش بالایی و پائینی پلک بکشید و چنانچه می خواهید ساده باشید، تنها قسمت پائینی پلکتان را خط چشم بکشید.

- روی یک برس رژگونه قدری رژگونه بمالید و روی گونه هایتان بکشید تا گونه هایتان برجسته تر به چشم بیایند. رژگونه های روشن بیشتر به صورت شما می آیند.
 


ارایش صورت برای موهای کوتاه,آرایش صورت با موی کوتاه,ترفندها و مدل هایی از آرایش صورت با موی کوتاهچگونگی آرایش صورت با موی کوتاه
 
- اکنون برای لب هایتان یک برق لب ساده کافی است تا یک چهره شیک و ساده  داشته باشید. با موهای کوتاه، رژلبهای روشن زیباتر خود نمایی می کنند اما بعضی اوقات نیز می توانید با توجه به رنگ لباستان از رژهای تیره استفاده کنید اما کلا برق لب، یا رژهای کمرنگی به رنگ های صورتی، قهوه ای روشن، بی رنگ و یا بژ بهترین انتخاب ها برای شما خواهند بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد