hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۵۰ درصد از زنجانی‌ها دوز دوم واکسن وکرنا را دریافت کردند

۵۰ درصد از زنجانی‌ها دوز دوم واکسن وکرنا را دریافت کردند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در زنجان خوب است،گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از زنجانی‌ها دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
​محمود حریری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در شهرستان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: ۵۱ مرکز در زنجان تزریق واکسن را انجام می‌دهند.
وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از زنجانی‌ها دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: آمار تزریق واکسن کرونا در استان نسبت به ماه گذشته روند قابل توجهی داشته است و این مهم طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.
حریری با بیان اینکه از مردم استان درخواست می‌شود با توجه به رنج سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند، تاکید کرد: باید بیش از ۷۰ درصد از زنجانی‌ها باید واکسینه شوند تا باید تا ایمنی کامل مردم استان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی ابراز کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود و تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند، افزود: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست و اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد