hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری پیام نور از امروز

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری پیام نور از امروز

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه ثبت نام سی وهفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه از امروز شروع می شود، گفت: این آزمون روز یک شنبه ۹ آّبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
دکتر معصومه حسینی ضمن بیان این مطلب گفت: سی وهفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز یکشنبه ۹ آّبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان های یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران ، کردستان و هرمزگان برگزار می‌شود.
وی  در خصوص زمان شروع ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور تاکید کرد: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از امروز ۱۸ مهر ماه آغاز می شود و متقاضیان شرکت در  باید باید به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور افزود: کارت شرکت در آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور  از ۴ تا ۹ آبان ماه سال جاری توزیع می شود.
دکتر حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است. هزینه ثبت نام نیز باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد