درباره ما نسخه آزمایشی | یکشنبه، 7 تیر 1405

کد: 92441 | 17 مهر 1400 ساعت 10:15

حاج محمدی: در بند مجرمین امنیتی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی است

رییس سازمان زندان ها گفت: در بند مجرمین امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه بندی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد.
حاج محمدی: در بند مجرمین امنیتی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی است


رییس سازمان زندان ها گفت: در بند مجرمین امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه بندی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد.                                
                              ‏به گزارش ایسنا، محمدمهدی حاج محمدی در توئیتی نوشت:
  "در خصوص خبر غیر دقیق درگیری در ‎زندان تهران بزرگ همین بس که؛ زندان محفل فرهیختگان نیست، بلکه محفل مجرمان است. باوجود کنترل‌ها؛ اختلاف و تنش بین آنها دور از انتظار نیست.
 در بند مجرمین امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه بندی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد."


عکس خوانده نمی‌شود