hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش تقاضای خرید گوشت قرمز در همدان

کاهش تقاضای خرید گوشت قرمز در همدان

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: کاهش قدرت خرید مردم سبب ایجاد رکود در بازار گوشت قرمز شده است.
علی اکبر سپهری وفا رئیس اتحادیه قصابان همدان بیان کرد: نرخ هر کیلو دنبه به ۹۰ هزار تومان رسیده که علت اصلی آن افزایش تقاضا و خرید مردم بوده است.
او با بیان اینکه بازار گوشت قرمز راکد است و مردم قدرت خرید چندانی ندارند، ادامه داد: قیمت هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی ۱۶۵ هزار و گوشت مخلوط هم ۱۳۰ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو گوشت گوساله ۱۶۰ هزار تومان است، گفت: مصرف گوشت گوساله دررستوران‌ها و تهیه‌غذا‌ها بیشتر از گوشت گوسفندی است.
سپهری وفا با بیان اینکه هرچه میزان تقاضا و خرید مردم کمتر باشد میزان کشتار هم کمتر می‌شود، اظهار داشت: روزانه ۶۰۰ راس گوسفند و ۴۰ راس گوساله زبح می‌شود.
او با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو گوسفند زنده ۱۲۰ تا ۱۲۷ هزار تومان است، گفت: قیمت‌ها با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا متغیر است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه به خاطر شرایط کرونایی توزیع نذورات در ماه‌های محرم و صفر امسال از غذای گرم به جیره خشک تغیر یافت، عنوان کرد: همین امر میزان خرید گوشت را نسبت به ایام محرم و صفر سال‌های گذشته کاهش داده است.
سپهری وفا از عرضه گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: این نوع گوشت با قیمت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان توسط بخش خصوصی وارد بازار و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
او از مشکلات دامداران در زمینه تامین علوفه و نهاده‌های دامی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط خشکسالی امسال حمایت چندانی از دامداران نشده و همین امر خطر کمبود تولید در آینده را به دنبال دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد