hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی

خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی

رئیس کمیته امداد گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در اطعام رضوی و به ویژه در اطعام با غذای گرم مطابق با پروتکلهای بهداشتی رتبه اول در کشور  را به خود اختصاص داد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سید مرتضی بختیاری در سفر به مشهد و بازدید از یکیاز آشپزخانه اطعام حسینی در اردوگاه ثامن الائمه(ع) ایام شهادت آخر ماه صفر را تسلیت گفت و افزود: با همراهی خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد خراسان رضوی در قالب طرح اطعام حسینی  از ابتدای ماه محرم بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع کرده است. 
وی از مشارکت  ویژه《امین التجاری》نیکوکار خراسان رضوی در طرح اطعام حسینی با کمیته امداد تشکر کرد و افزود: از جمله فعالیت های ایشان در بخش اطعام مشارکت در پخت و توزيع غذا بیش از ۱۵ هزار پرس در هر یک از شب‌های ماه رمضان، پخت و توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر  است. 
وی از اعتماد نیکوکاران به کمیته امداد کفت و اظهار کرد: نیکوکاران می توانند در انجام امور خیرخواهانه خود با کمیته امداد مباشرت و ارتباط داشته باشند و خودشان در انجام امور خیر حضور داشته‌ باشند. 
بختیاری از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی در استان تشکر کرد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد