hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد

هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۶۲۶۱ فرد غیر ایرانی مشمول واکسن در استان داریم و هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد و این همان شعار عدالت در سلامت است که آن را اجرا می‌کنیم.
غلامرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محموله ۵۶ هزار و ۴۰۰ دزی واکسن سینوفارم و اسپوتنیک وارد خراسان جنوبی شد که این امر واکسیناسیون را سرعت می‌دهد.
وی افزود: این محموله شامل ۴۰ هزار دز واکسن سینوفارم، ۸۲۰۰ دز واکسن اسپوتنیک نوبت اول و ۸۲۰۰ دز واکسن اسپوتنیک نوبت دوم است که بین شهرستان‌های استان توزیع شد.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: با ورود این محموله سرعت واکسیناسیون در مراکز تجمیعی افزایش می‌یابد و اکنون برای افراد بالای ۱۲ سال واکسن در اختیار داریم.
شریف زاده با اشاره به اعتراضات در مورد کمبود دز اول واکسن برکت در استان، تصریح کرد: از امروز افراد بالای ۴۰ سال واکسن نوبت اول برکت را در استان خواهیم داشت و مشکلی در تامین واکسن برکت نداریم.
وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۶۲۶۱ فرد غیر ایرانی مشمول واکسن در استان داریم، افزود: هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد و این همان شعار عدالت در سلامت است که آن را اجرا می‌کنیم.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون ۱۰۱۰ نفر از اتباع خارجی نوبت اول واکسن و ۲۴۱ نفر نوبت دوم واکسن را تزریق کرده‌اند و این اتباع نیز مانند ایرانیان، در سامانه سلامت ثبت نام کرده و در زمان مراجعه نیز هر نوع واکسنی که تمایل داشته باشند، تزریق کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد