hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بازیگران برای مردم کتاب می‌خوانند

بازیگران برای مردم کتاب می‌خوانند

برنامه تلویزیونی «برگ اول»، به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم تولید شده و قرار است سه روز در هفته با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی به روی آنتن برود.
برنامه تلویزیونی «برگ اول»، به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم تولید شده و قرار است سه روز در هفته با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی به روی آنتن برود.                                
                              ضحی شهریاری، تهیه‌کننده برنامه «برگ اول» از آغاز پخش این برنامه به ایسنا خبر داد و گفت: «برگ اول» برنامه‌ جدید شبکه آی‌فیلم است که در هر قسمت از آن بازیگران و چهره‌های فرهنگی‌ هنری به معرفی یک کتاب و خواندن قسمت‌هایی از آن کتاب‌ می‌پردازند.
  شهریاری با بیان اینکه این برنامه را با هدف ترویج کتاب‌خوانی در شبکه آی‌فیلم تولید کرده‌ایم، اضافه کرد: کارگردان هنری این برنامه ایوب آقاخانی است. همچنین آشا محرابی، وحید آقاپور، کوروش سلیمانی، محسن بهرامی و سیاوش چراغی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که با قراعت بخش‌هایی گزیده از کتاب‌ موضوع برنامه، مخاطبان را به مطالعه این آثار ترغیب می‌کنند.
 
 
  وی خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی که انتخاب کرده‌ایم در شاخه رمان و داستان و با موضوع‌های متنوع هستند که در ۶۵ قسمت به مخاطبان این شبکه معرفی می‌شوند.
  تهیه‌کننده «برگ اول» گفت: در ابتدای برنامه یکی از بازیگران به معرفی مختصر کتاب و نویسنده‌اش می‌پردازد و سپس بازیگر دیگری، برش‌های جذاب کتاب را می‌خواند. در کنارش، یک افکتور هم با صداگذاری‌های متناسب به جذاب‌ و ملموس‌شدن فضای قصه کمک می‌کند.
  این برنامه قرار است شنبه‌ها، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.
امتیاز: (از رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد