hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جانباز شهید «احمدزاده نوغانی» به فرزند شهیدش پیوست

جانباز شهید «احمدزاده نوغانی» به فرزند شهیدش پیوست

پیکر مطهر جانباز شهید «سید احمد احمد‌زاده نوغانی» و پدر شهید «سید عباس احمد‌زاده نوغانی» در مشهد مقدس تشییع می‌شود.
مشهد پایگاه خبریرویداد ایران-جانباز 70درصد «سید احمد احمدزاده» امروز پنج شنبه هشتم مهر در سن 81 سالگی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به فرزند شهیدش «سید عباس احمدزاده» پیوست.
مراسم تشییع این جانباز شهید و پدر فداکار، راس ساعت 10 صبح جمعه نهم مهر همراه با ادای احترام مسئولان، زائران و مجاوران امام رضا(ع ) در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف و اقامه نماز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گلزار شهدا، بهشت رضا مشهد مقدس در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و پدر شهید را تبریک و تسلیت گفت و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت کرد.
جانباز 70درصد «سید احمد احمدزاده نوغانی» فرزند «سید شیر آقا» در یکم آذرماه 1360 در غرب کشور توسط نیروهای بعث عراق از ناحیه سر و جمجمعه به مقام جانبازی نائل آمد و طبق وصیتش پیکر مطهرش در بهشت رضا مشهد مقدس آرام خواهد گرفت.
شهیدان پدر و پسر «سید احمد و سید عباس احمدزاده نوغانی» در نهم آذرماه 1319 و یکم فروردین 1344 در مشهد چشم به جهان گشودند و در هفتم مهر 1400 به دلیل عارضه مجروحیت و 24 فروردین 1362 در منطقه عملیاتی فکه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱شهید، 50 هزار و  395 جانباز و سه هزار و ۳۹2 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
امتیاز: 2 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد