hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیش از ۲.۸ میلیون دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شده است

بیش از ۲.۸ میلیون دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شده است

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خراسان رضوی تزریق شده است.

محمدجعفر صادقی با بیان این‌که تاکنون دو میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۰۷ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است، اظهار کرد: این رقم حدود ۵۷ درصد جمعیت هدف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که از آمار واکسیناسیون، دو میلیون و ۱۴ هزار و ۲۵۱ نفر دز اول را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: ۸۲۱ هزار و ۱۵۶ نفر نیز دز دوم واکسن خود را در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کرده‌اند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر این‌که برای ایجاد ایمنی در بین افراد جامعه باید حداقل ۷۵ درصد مردم واکسینه شوند، نشان کرد: در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افراد ۱۸ سال به بالا هستند که مشمول واکسیناسیون قرار می‌گیرند، از همین رو از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در اولین فرصت برای واکسیناسیون اقدام کرده تا دچار پیک بعدی کرونا و آمار بالای بیماران و مرگ و میر نشویم.

وی اظهار کرد: در جمعیت ۱۷ تا ۱۸ سال نیز ۷۰ هزار و ۱۵۱ نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه ساکن هستند که تاکنون ۲۸ درصد آنان و در جمعیت ۱۷۵ هزار و ۹۶۴ نفری ۱۶ تا ۱۷ سال نیز ۱۲ درصد واکسینه شده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد