hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جوادی حصار : روحانی می‌تواند دولت در سایه تشکیل دهد

جوادی حصار : روحانی می‌تواند دولت در سایه تشکیل دهد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از جمله اقدامات مهمی که روحانی می‌تواند انجام دهد تشکیل یک دولت در سایه و یا یک حزب قدرتمند است.
محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در پاسخ به این سوال که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است؟ بیان کرد: طبیعی این است که عضو مجمع تشخیص شود، اما اینکه او به عنوان یک چهره سیاسی منتقد و با توجه به رفتار آقای لاریجانی بپذیرد وارد مجمع شوند یا خیر یک موضوع است.
وی ادامه داد: تا جایی که از رفتار آقای روحانی برداشت می‌شود او مسیر مرحوم آقای هاشمی را طی خواهد کرد و بنای اینکه از نظام فاصله بگیرد و از امکانات سیاسی درون حاکمیت خود را دور نگه دارد را ندارد . معتقدم که اگر پیشنهاد جدی به او شود و از او بخواهند که به مجمع برود رد نخواهد کرد.
جوادی حصار درباره برخی اقدامات مبنی براینکه آیا روحانی به سبب عملکردش در دولت این روزها منزوی شده است؟ بیان کرد:  من به این موضوع اعتقادی ندارم، اما معتقدم که آقای  روحانی در رابطه با اصلاح طلبان بهتر می توانست عمل کند، وگرنه در دولت آنچه که در توان داشت را انجام داد و غیر از این امکانی برای انجام کار نداشت.

حسن روحانی می‌تواند دولت در سایه تشکیل دهد 

فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اگر افرادی هستند که معتقدند که روحانی ترک فعل کرده که باعث آسیب به کشور شده است می‌توانند از دادستان برای این امر توضیح بخواهند؛ زیرا تنها نماینده قانونی و رسمی مردم مدعی العموم، قاضی القضات و دستگاه قضائی است که می‌شود از او توضیح خواست.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تشریح کرد: فکر می کنم که هریک از سرمایه های کشوری باید قدر و قیمت‌شان دانسته شود و اگر خطا و لغزشی هم وجود دارد باید به آنها گوشزد شود که تکرار نشود؛ در کل معتقدم که هیچ دولتی بنایش بر عدم خدمت به مردم نیست، اما باید موانع این عدم خدمت شناسایی شوند. 
وی درباره اقداماتی که حسن روحانی می‌تواند انجام دهد، گفت: آقای روحانی یک شخصیت سیاسی جا افتاده است که می‌تواند اقدامات مدنی موثری را انجام دهد، از جمله  اقدامات مهمی که می‌تواند انجام دهد تشکیل یک دولت در سایه و یا یک حزب قدرتمند است و حداقل تیم همراه خود را به حزب دعوت کند و حزب به نقد گذشته و شرایط حال و آینده بپردازد و موسسه فکری و علمی قدرتمندی را به عنوان حزب تشکیل دهد و در مناسبات جهانی فعال باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد