hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واکسیناسیون سیار شهری در شهرداری منطقه ۷ تهران راه‌اندازی شد + تصاویر

واکسیناسیون سیار شهری در شهرداری منطقه ۷ تهران راه‌اندازی شد + تصاویر

شهردار منطقه ۷ تهران از اجرای طرح واکسیناسیون سیار برای نخستین بار در شهر تهران به‌منظور تسهیل دسترسی خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در منطقه ۷ تهران خبر داد.

سمیه حاجوی با اشاره به راه‌اندازی 6 مرکز واکسیناسیون در منطقه 7 تهران اظهار داشت: با توجه به مشکل دسترسی شهروندانی که ناتوان بوده و امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران برای نخستین بار در شهر تهران راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری از زمان شروع واکسیناسیون با تمام توان در کنار کادر درمان و بهداشت حضور داشته افزود: با اجرای این طرح شهروندانی که در منزل خود هستند و امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آن‌ها دشوار است، تزریق واکسن جلو درب منازل آن‌ها انجام می‌شود تا تمامی شهروندان سطح منطقه هر چه سریع‌تر در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

شهردار منطقه 7 با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در درجه اول مبارزه با بیماری قرار دارد تأکید کرد: طرح واکسیناسیون سیار شهری با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان به‌ویژه افراد کم‌توان در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، توسط یک‌دستگاه آمبولانس با حضور کادر درمان اجرایی می‌شود.

حاجوی در پایان خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری آمبولانس واکسیناسیون، روزانه به‌طور میانگین 50 نفر از شهروندان واکسن خود را دریافت می‌کنند و این طرح هر روز از ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر در سطح محلات منطقه 7 تهران در حال انجام است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد